piątek, 13 sierpnia 2010

Wy też gotujecie...

Zakładając mojego bloga nie spodziewałam się, że wzbudzi on aż takie zainteresowanie, dlatego na wstępie chciałabym Wam podziękować za wszystkie odwiedziny i miłe komentarze, które mi zostawiacie. Jesteście ekstra!

Chciałam się z Wami podzielić pewną historią, która mi się ostatnio przydarzyła.

Kilka dni temu dostałam od mojego kumpla Michała wiadomość, że piecze kurczaka z ziemniakami według przepisu, który kiedyś podałam przy okazji wpisu Męska sprawa.

W sztuce kulinarnej ciekawe jest to, że nawet jeśli pięć osób przyrządza danie według jednego przepisu, to każde z nich jest inne. Wszyscy, którzy lubią eksperymentować na pewno wiedzą o czym mówię – podmiany składników, bo jedne lubi się bardziej, a niektóre mniej, modyfikuje ilości, sposób w jaki podaje się swoje dania – każdy z nas posiada swój niepowtarzalny kulinarny styl.

Zaintrygowana wiadomością poprosiłam Michała o przesłanie zdjęcia gotowej już potrawy i było dokładnie tak jak się spodziewałam! Jego potrawa wyglądała zupełnie inaczej: zaczynając od stylu krojenia ziemniaków po wygląd kurczaka. Michał na przykład inaczej niż ja upiekł ziemniaki dodając do nich oregano i posypał parmezanem (ja dodałam vegetę), a do mięsa dodał sos tatarski – bardzo ciekawa i pyszna propozycja J

Ta historia zainspirowała mnie do zaoferowania Wam wyjątkowej rubryki na moim blogu, gdzie każdy z Was po ugotowaniu bądź upieczeniu wybranych pyszności według moich przepisów może wysłać do mnie zdjęcie gotowego dania ,a ja zamieszczę je na moim blogu. Zdjęcia możecie wysyłać na adres domoweinspiracje@gmail.com.Oczywiście jeśli chcecie możecie napisać również kilka słów o potrawie tak jak zrobił to Michał.

Zapraszam Was do gotowania, pieczenia, eksperymentowania i wysyłania do mnie zdjęć.

Enjoy!

Dla porównanie zamieszczam zdjęcie obydwu potraw według jednego przepisu. Michała i moja :)



Kilka słów od Michała:

Ola, gotować to lubię od dawna. Szukałem pomysłu na obiad i Twój kurczaczek okazał się pomocny - nigdy nie robiłem mięsa w piekarniku, a teraz będę to często robił bo mi smakowało J. Proszę, zdjęcie Twojego Kuraka. Ziemniaki zrobiłem w oregano i posypałem parmezanem bo lubię, a do kurczaka dodałem trochę sosu tatarskiego.


*Zaznaczam, że Michał wyraził zgodę na publikacje zarówno zdjęcia jak i opisu. Nie opublikuje niczego na co nie będę miała Waszej pisemnej zgody.


3 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba Twój pomysł..

    OdpowiedzUsuń
  2. @ asieja - dziękuję bardzo i zachęcam :) Im więcje chętneych tym ciekawsze obserwacje :) Postaram się częsciej dostarczać prepisy, żebyście mieli wiekszy wybór :)

    @ Paula - dziękuję bardzo :)

    Jesteście ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń