wtorek, 17 sierpnia 2010

Sałatka na każdą porę dnia...

Dzisiaj podaję Wam drobną nie tylko śniadaniową inspirację - sałatka z białego serka Bieluch ze świeżym ogórkiem i żółtą papryką. Tak naprawdę, sałatka nadaje się zarówno na śniadanie, drugie śniadanie, przekąske czy kolacje :) Mam nadzieję, że będzie Wam smakować!

Dla tych czytelników, którzy tak ja ja starają się zrzucic kilka zbędnych kologramów mam dobrą wiadomość :) Sałtaka ta zawiera niewiele kalorii i jest naprawdę smaczna - a jak Wiecie, ze smacznością dań "dietetycznych" bywa różnie.


SKŁADNIKI:
(dla dwóch osób)

1 ser biały Bieluch
1 duży ogórek
1 duża papryka
szczypta soli
odrobina pieprzu

PRZEPIS:

1. Ja najpierw umyłam, obrałam i pokroiłam w kosteczkę ogórka.

2. Następnie umyłam i pokroiłam (również w kosteczkę) paprykę.

3. Warzywa wrzuciłam do miski i dodałam opakowanie serka Bieluch.

4. Całość doprawiłam pieprzem i solą.

Sałtakę podałam z ciemnym pieczywem - bo tak zrowiej :)

Smacznego!






2 komentarze:

  1. bardzo czesto jem taka salatke:) do serka wrzucam rozne warzywka, i jest zdrowo i smacznie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ta sałatkowa prostota

    OdpowiedzUsuń