środa, 6 kwietnia 2011

Bezowa Przyjemność :)

Po kilkudniowych kłopotach z zalogowaniem się do mojego bloggera już szybciutko podaje Wam przepis na pyszne beziki :)

Bezy to idealna słodycz do niedzielnej kawki albo herbatki i nie znam osoby, która oprze się tej słodkiej przyjemności :)

Mój przepis na bezy jest bardzo łatwy i wręcz błyskawiczny!

SKŁADNIKI:
(przepis na mniej więcej dwie blachy, zależy od wielkości waszych bez)
4 białka
200g cukru
szczypta soli

Mój przelicznik to 50 g cukru na jedno białko.

PRZEPIS:

1. Do miski wrzuciłam białka, szczyptę soli i zaczęłam ubijać.

2. Ubijając białka stopniowo dodawałam cukier i ubijałam aż do powstaniu sztywnej piany.

3. Następnie dużą łyżką nakładałam bezowe czapeczki na blachę.

3. Na koniec piekłam w 110 stopniach przez około 60 minut.


Smacznego :)

2 komentarze:

  1. A wiesz, zawsze wydawało mi się, że takie bezy to powinny się piec dużo krócej... No to mnie zdziwiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A widzisz :) Bezy możesz piec też troszkę krócej jeśli lubisz "ciągutki" :)

    OdpowiedzUsuń