wtorek, 24 sierpnia 2010

Ja też się bawię w blogową zabawę... :)

Zostałam zaproszona do wzięcia udziału w blogowej zabawie przez Nicole, koleżankę z czasów liceum, której blog był dla mnie inspiracją. To właśnie Opowiadania z Kuchni i życia Nicoli był pierwszym blogiem, który czytałam i z niecierpliwością czekałam na nowe posty :) zresztą dalej jest jednym z moich ulubionych blogów i wciąż z niecierpliwością wyczekuję kolejnych opowiadań.

Blogowa zabawa polega na wymieniu 10 rzeczy, które się lubi. Wbrew pozorom jest to o wiele trudniejsze zadanie niż mi się na początku wydawało. Przecież jest tyle rzeczy, które lubię, które lubię robić, oglądać... jak tu wymienić tylko 10...

Na pewno lubię gotować, piec i eksperymentować w kuchni...

Lubię też obserwować ludzi...

Bardzo lubię czytać książki, nie tylko te kulinarne... książki Nory Roberts, polecam każdej romantyczce :)...

Uwielbiam jeździć na wycieczki rowerowe...

Od niedawna lubię podróżować z plecakiem bez planu... w pierwszą taką podróż zabrał mnie Wielas i zwiedziliśmy Tajlandię, Laos i Kambodże... to była podróż życia...

Lubię robić zdjęcia szczególnie podczas podróży...

Bardzo lubię jeździć samochodem, mimo, że nie mam jeszcze prawa jazdy i przede mną czwarty egzamin... może tym razem zdam... :)...

Lubię organizować przyjęcia... planować, ustalać i koordynować :)

Lubię też sobie pograć na konsoli PSP... przechodzę właśnie grę Ratatouille.. wcale nie jest łatwo... :)

Lubię cytaty Oscar'a Wilde... są takie kontrowersyjne ale jakie prawdziwe...

Uuuufffff, trochę czasu mi to zajęło :). Kolejność rzeczy, które wymieniłam jest kompletnie przypadkowa. Bardzo mi się podoba ta zabawa - zmusiła mnie do refleksji i uważam, że było warto, dlatego zapraszam kolejne blogerki i blogerów do tej zabawy:


Dobrej zabawy! :)

4 komentarze:

  1. dziekuje za zaproszenie:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz.. i ja lubię gotowanie, patrzenie na ludzi, rowerowe wycieczki! i zdjęcia robic lubię..
    i jest mi miło bardzo, że dopisałaś mnie do zaproszonych.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Aga - bardzo proszę :) mam nadzieję, że ta zabawa sprawi Ci tyle frajdy co i mi :)

    @ Asieja - jakże mogłabym Cię nie dopisać :) Uwielbiam Twojego bloga!!! No i miło, że łączą nas podobne pasje :)

    OdpowiedzUsuń