poniedziałek, 5 lipca 2010

Tropikalne placuszki

Dla tych, którzy chcą poczuć smak wakacji polecam przepis na tropikalne placki. Jak byłam mała to moja mama robiła mi placki z jabłkiem kilka razy w tygodniu :) a że moja mama przepysznie gotuje to muszę przyznać, że byłam konkretnym tłuścioszkiem :)

Moje tropikalne placki wzięły się oczywiście z placków z jabłkiem tylko zamiast jabłek dodaje inne owoce na przykład banany, mango, brzoskwinie i ananasa. Smak wakacji gwarantowany :)

Placki idealnie nadają się na śniadanie :)

SKŁADNIKI:
2 szklanki mąki
2 jajka
1 szklanka jogurtu naturalnego
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 cukier waniliowy
świeże owoce

PRZEPIS:

1. Mieszacie mąkę, jajka, jogurt, proszek do pieczenia i cukier waniliowy na jednolitą masę.

2. Dodajecie pokrojone w kostkę owoce.

3. Następnie usmażcie placki na złocisty kolor i danie gotowe do podania.

Placki możecie polać np. ubitymi truskawkami, śmietaną, bądź czekoladą. MNIAM!




Majce, aż ślinka ciekła :)


3 komentarze: