niedziela, 11 lipca 2010

Malinowa słodycz

Mówi się, że śniadanie powinno być najbardziej pożywnym posiłkiem dnia dostarczającym około 30 procent dziennego zapotrzebowania energetycznego. To jest tak jak w tym słynym powiedzeniu - "Śniadanie jedz jak król, objad jak książe, kolacje jak żebrak" - albo jak mawia Wielas - "Obiad zjedz na sniadanie'' (tyle, że Wielas je obiad na śniadanie i obiad na obiad.. :D).

Ja akurat wieżę w tą zasadę, natomiast też nie zawszę się do niej stosuje. W końcu reguły są po to, żeby je czasami łamać :). Przy 35 stopniach na dworzu miałam ochotę na małę, chłodne i słodkie śniadanie więc zrobiłam serek waniliowy Danio z malinami. Zastanawiałam się, czy w ogóle wrzucać ten pomysł na bloga bo jest naprawde łatwe i jestem pewna, że każdy może sobie cos takiego przygotowac nawet niechcacy, ale naprawdę bardzo je lubię i mój domowy łasuch też. Przygotowanie zajmuje około 3 minuty..zjedzenie również :).

SKŁADNIKI:
(dla dwóch osób)

2 duże opakowania serka Danio - ja uważam, że waniliowy najlepiej pasuje
opakowanie świezych malin

PRZEPIS:

1. Wlałam serek Danio do miski. Do serka wsypałam maliny zostawiając sobie kilka sztuk do dekoracji.

2. Następnie mieszankę przelałam do ozdobnych pucharków i ozdobiłam malinami.

Uważam, żedanie najdaje się zarówno na lekkie śniadanie jak i na deser.

Smacznego!
Trzy minuty później... :D


2 komentarze:

  1. takie pucharki to ja językiem wylizuję :)

    ... przynajmniej dokąd sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  2. To tak jak my :)
    Ja sobie jeszcze łyżeczką pomogłam..co by się nic nie zmarnowało ;)
    Pomysł jest bardzo łatwy, ale wyglądał tak apetycznie, że nie mogłam się oprzeć i musiałam go tu wrzucić :)

    OdpowiedzUsuń