środa, 5 stycznia 2011

Z nowym rokiem nowym krokiem...

Kochani,
życzę Wam wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku - dużo zdrowia, radości i pyszności :)

Koniec i początek roku to często okres postanowień noworocznych. Jako, że z powodów osobistych zaniedbałam mojego bloga to na pierwszym miejscu na mojej liście postanowień noworocznych zapisałam "regularne post'owanie i kontaktowanie się z moimi czytelnikami" :)

Podczas blogowego milczenia udało mi się przyrządzić wiele pyszności m.in. czekoladowe trufle z przeróżnymi dodatkami, ciasteczka kruche, ciasteczka z żurawiną i biała czekoladą, muffinki z żurawiną i migdałami oraz z cynamonem i migdałami. Wkrótce znajdziecie u mnie również przepis na ptysie z pysznym kremem waniliowym i Cannelloni ze szpinakiem zapiekane z sosem beszamelowym i wiele innych pyszności :)

Dodatkowo w tym roku szykuje dla Was kilka niespodzianek, także zdecydowanie zachęcam i zapraszam na mojego bloga - niech to będzie rok prawdziwych inspiracji :)

2 komentarze:

  1. Olu Tobie też życzę wszystkiego najlepszego! I smakowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, dziękuję bardzo :)Mam nadzieję, że będziesz do mnie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń